• Dostawa

Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.


CZAS WYSYŁKI

Czas wysyłki to 1-2 dni robocze.

Co to oznacza?

✅ zamówienia złożone w poniedziałek są wysyłane najpóźniej we wtorek 

zamówienia wysłane w piątek po godzinie 14:00 są wysyłane w poniedziałek



UWAGA! W okresie wmożonego sezonu (dzień dziecka, święta, wakacje) czas wysyłki zamówienia może się wydłużyć do 48 godzin. 

 

Każda przesyłka jest ubezpieczona.

Przypominamy, że Kurier nie ma obowiązku wnoszenia towaru do domu klienta.

Bardzo prosimy o sprawdzenie zawartość przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia zawartości w transporcie, należy spisać z kurierem protokół szkody.

Odbiór paczki Inpost Paczkomaty

  1. Po dokonaniu zakupu - na Wasz email powinien przyjść link do śledzenia paczki 
  2. Jeżeli paczka dotrze do paczkomatu - dostaniecie o tym powiadomienie SMS -z kodem pozwalający na odebranie paczki z paczkomatu. (ważne,aby podać prawidłowy nr telefonu przy składaniu zamówienia) 
  3.  W wyjątkowych sytuacjach wysokiego obłożenia paczkomatów (np. przed świętami) może się zdarzyć, że zamiast w paczkomacie paczka będzie w vanie u kuriera, który czeka przy urządzeniu. W każdym razie – w wiadomości SMS będzie podane, jak długo możemy zwlekać z odebraniem paczki.

 

Czy ktoś może odebrać moją paczkę za mnie? 

Tak. Oczywiście, nie może to być każdy. Musi to być osoba, która zna nie tylko nasz numer telefonu, ale też posiada kod uwierzytelniający / QR. Jeżeli prześlemy te informacje znajomemu, może on za nas odebrać paczkę.

 

 Sytuacja: Otwierasz skrzynkę INPOST, a paczka jest uszkodzona, dziurawa lub wgnieciona. Co robić?

Zgłoś reklamację bezpośrednio w Paczkomacie, pozostawiając nieotwartą przesyłkę oraz wypełniając polecenia zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu.

+ poinformuj nas o zaistniałej sytuacji: karolinabanach0@wp.pl

 

Sytuacja:  Gdy zauważysz uszkodzenie przesyłki Paczkomatowej, później niż przy jej odbiorze z Paczkomatu

Udaj się z przesyłką do oddziału InPost, w celu sporządzenia przez InPost protokołu szkody. Jest to warunek konieczny do rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedającego. 

albo na stronie https://inpost.pl/protokol

 

+ poinformuj nas o zaistniałej sytuacji: karolinabanach0@wp.pl 

 

Jak bezpiecznie odebrać paczkę od kuriera?

Drodzy klienci! 

Pamiętajcie, że:

  • Podpisując potwierdzenie odbioru, potwierdzamy dobry stan towaru. Reklamacja po potwierdzeniu odbioru jest mocno utrudniona. 
  • Mamy prawo w obecności kuriera sprawdzić zawartość paczki pod względem ewentualnych uszkodzeń mechanicznych jak i tego czy jest ona kompletna zgodnie z naszym zamówieniem.

 

Zalecamy zawsze skorzystanie z tej możliwości. Ta samo, napisanie na protokole że opakowanie nie nosiło zewnętrznych śladów uszkodzenia również utrudnia reklamację. Każde, nawet najdrobniejsze uszkodzenie kartonu może oznaczać iż spadł płasko ze sporej wysokości.

 

Jak odebrać przesyłkę? 

  • Podpisz list przewozowy, ureguluj ewentualną należność. 
  • Poinformuj kuriera że chcesz w jego obecności otworzyć paczkę i sprawdzić zawartość. 
  • Zdejmij z opakowania ewentualną folię stretch. Sprawdź dokładnie stan kartonu i taśmy klejącej pod kątem uszkodzeń (zamoczenia, odkształcenia, rozerwania, dziury).
  •  Rozpakuj paczkę, sprawdź czy niczego nie brakuje oraz czy zawartość nie jest uszkodzona. 
  • Jeżeli wygląd paczki albo zawartości wzbudza najmniejszy niepokój spisz protokół szkody (w obecności kuriera) w dwóch identycznych egzemplarzach (jeden zostawiamy sobie, drugi zabiera kurier). 
  • Skan albo fotografię protokołu szkody wyślij natychmiast na adres karolinabanach0@wp.pl


FAQ

Od czego zależy czas dostawy?

Na tak szybką dostawę, jaką oferują firmy kurierskie, składa się kilka etapów działania. Gdy paczka zostanie przygotowana przez sprzedawcę, generowany jest dla niej list przewozowy. Wówczas przesyłka jest gotowa i czeka na odbiór przez kuriera. Usługi firmy kurierskich to nie tylko dostarczanie paczek, lecz często również ich odbiór od firm działających w branży e-commerce. Paczka rozpoczyna swoją podróż do adresata w momencie odbioru paczki przez przedstawiciela firmy. Gdy kurier odbierze przesyłkę, wówczas trafia ona do sortowni, gdzie paczki są rozdzielane i segregowane zgodnie z miejscem przeznaczenia. Następnym etapem jest spedycja i transport do sortowni, zgodnej z adresem nadawcy. Czas transportu bywa różny, w zależności od tego, gdzie dana paczka ma trafić. Ostatnim etapem jest czas, jaki upływa od momentu wydania paczki kurierowi do chwili jej fizycznego dostarczenia odbiorcy.